Kto ma prawo skorzystać z programu lojalnościowego?

Fakt, iż zdobycie przez firmę nowego odbiorcy jest, w wielu przypadkach, dużo droższe niż utrzymanie klienta już posiadanego, sprawia, że podmioty gospodarcze wzmożoną uwagę zaczęły koncentrować na narzędziach pomagających w zatrzymaniu klientów. Wśród nich rosnącą popularnością cieszą się programy lojalnościowe, przede wszystkim dzięki swojej dużej skuteczności.
Prawidłowo zaprojektowany program lojalnościowy pozwala z jednej strony wpłynąć na lojalność klienta wobec marki, z drugiej, pozyskać istotne wiadomości, dzięki którym firma może ustalić wartość konkretnego klienta. Umożliwia to rozpoznania klientów przynoszących duży zysk i skupienie na nich swoich działań.


Kolejne tematy

Właściciel firmy jest całą dobę w pracy. Nie powinno to dziwić, jak przeanalizujemy, jak dużo musi zrobić

zegar
Written by: Calvado
From: Calvado
O jakich sprawach musi pamiętać typowy przedsiębiorca? To pytanie na pierwszy rzut oka jest w stanie przerazić, ponieważ widzimy pełno obrazów, zaś każdy jest coraz bardziej niepokojący. Aby jednak nie popadać w skrajności i zbyt złowrogi humor warto rozdzielić te czynności i ocenić, jakie są bardziej, a jakie mniej ważne. Tak więc żeby nie tracić czasu na zbędne oraz mało istotne sprawy, musimy przyznać, że najważniejsze są podatki, pracownicy, klienci i różnorodnego typu pozwolenia.
1 2
Do góry
Zamknij
Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług i zgodnie z Polityką Prywatności.
Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies w ustawieniach Twojej przeglądarki.